Etusivu Omat asetukset Tiedostot Lähetä uutinen Keskustelupalsta IRC-kanava

Valikko

Info
JäseniäJäseniä
  • Yhteensä: 26130
Palvelimen aikaPalvelimen aika
  • 02.09.2014
  • 12:00 am EEST

Online Scanners
TrendMicro
Symantec
Panda Security
BitDefender
F-Secure

Hosted By Nebulat

Virustorjunta.net: Keskustelu

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Ongelma modeemin A-Link RR24AP(i) kanssa

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Virustorjunta.net Foorumin päävalikko -> Yleinen
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
pla
Jäsen
Jäsen

LähetäLähetetty: 01.05.2007 17:35    Viestin aihe: Ongelma modeemin A-Link RR24AP(i) kanssa Vastaa lainaamalla viestiä

Moro,

ongelmia otsikossa kerrotun laitteen kanssa. Jouduin painamaan reset nappia, jonka jälkeen ei WLAN ominaisuus ole ollut käytettävissä.

Olen kytkenyt verkkokaapelin koneeseen ja yrittänyt kirjautua modeemin sisälle osoitteella 10.0.0.2 kuten käyttöohjeessa neuvotaan, mutta joka kerta tulee ilmoitus "sivua ei voida näyttää".

Kerran olen päässyt sisäänkirjautumisen jälkeen ensimmäiselle valikkosivulle, mutta kun klikkasin mitä tahansa välilehteä, esim. wireless, tuli sama ilmoitus. Olen käyttänyt internet exploreria koska tulikettu avaa tyhjän sivun kirjautumisen jälkeen.

Uudelleen resetoinnilla ja verkkokaapelia vaihtamalla olen yrittänyt päästä ongelmasta eroon. Olen myös kokeillut niin, että modeemiin on kytkettynä ainoastaan kannettavan ja modeemin välinen johto virtapiuhan lisäksi.
Ei auta. Evil or Very Mad

Olen myös yrittänyt määrittänyt itse kiinteän IP osoitteen, mutta sekään ei ole auttanut, aina tulee sama ilmoitus uudestaan.

Pääsen sekä kannettavalla että pöytäkoneella nettiin, kunhan vain molemmat on kytketty verkkokaapelilla modeemiin, mutta WLAN ominaisuus ei ole käytössä. Tuo WLAN ongelma ilmenee siten, että itse määrittämäni salattu verkkoyhteys ei ole käyttävissä, ja taas ns. default yhteys on suojaamaton, mutta sekään ei muodosta yhteyttä nettiin.

Olen koittanut windowsin yhteyden korjaus apuriakin, mutta ilman onnistumista.

Olen kysynyt tähän ongelmaan apua myös suomi24 keskustelu palstalta, mutta siellä neuvot jäi DHCP: n pois kytkentään ja oman kiinteän IP: n määrittämiseen.

Mitä tehdä? Ainoa konsti joka enää tulee itsellä mieleen on yrittää modeemin softan päivitystä, tai soittaminen kalliiseen teknisen tuen numeroon. Twisted Evil

Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kelari
Aktiivijäsen
Aktiivijäsen

LähetäLähetetty: 01.05.2007 18:54    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Smile moi avaa selaimesi osoitteseen. http://10.0.0.2

kirjoita username: admin ja password: password

Löytyi suomenkieliset ohjeet lataa vai oikean kielinen ohje.

Takaisin alkuun
pla
Jäsen
Jäsen

LähetäLähetetty: 01.05.2007 23:10    Viestin aihe: Ongelma modeemin A-Link RR24AP(i) kanssa Vastaa lainaamalla viestiä

Moi,

juuri noiden ohjeiden mukaan olen yrittänyt päästä modeemin asetusten kimppuun. Ne eivät vaan toimi. Sad

Ihmetystä eniten aiheuttaa se, että kun modeemi oli uusi ja aloin sen asetuksia muokkaamaan, onnistui kirjautuminen täysin ongelmitta em. ohjeiden mukaan. Confused

Jos joku nyt vielä keksisi kikka viitosen jolla homma saa toimimaan niin mielelläni otan neuvoja vastaan. Smile

Takaisin alkuun
pla
Jäsen
Jäsen

LähetäLähetetty: 02.05.2007 9:27    Viestin aihe: Ongelma modeemin A-Link RR24AP(i) kanssa Vastaa lainaamalla viestiä

Moi,

sain homman toimimaan, kun löysin oikean ip- osoitteen.
A- linkin sivuilla olevista modeemin päivitykseen liittyvistä
ohjeista löytyi avain.

IP: 10.0.0.1
aliverkon peite: 255.255.255.0
oletusyhdyskäytävä: 10.0.0.2

IP osoitteessa 10.0.0.3 ei sallinut pääsyä konffaus tilaan..?

Takaisin alkuun
ironfall
Jäsen
Jäsen

LähetäLähetetty: 02.05.2007 9:34    Viestin aihe: Re: Ongelma modeemin A-Link RR24AP(i) kanssa Vastaa lainaamalla viestiä

pla kirjoitti:

IP osoitteessa 10.0.0.3 ei sallinut pääsyä konffaus tilaan..?

Onko tämä sinun Wlanisi toiminut ennen langattomasti?

Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Näytä edelliset viestit:       
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Virustorjunta.net Foorumin päävalikko -> Yleinen Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia

Sivu 1 Yht. 1

Siirry:   
Et voi lähettää viestejä foorumiin
Et voi vastata viesteihin
Et voi muokata viestejäsi
Et voi poistaa viestejäsi
Et voi äänestää tässä foorumissa
You can attach files in this forum
You can download files in this forum

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner. The comments are property of their posters, all the rest © by Virustorjunta.net 2003-2014. roskaposti@virustorjunta.org
Virustorjunta.net is hosted by Nebula and protected by Incapsula. Web site engine's core is ©copyright by PHP-Nuke. PHP-Nuke is a free software released under the GNU/GPL license.
Sivun generointi: 1.52 sekuntia